top of page
  • תמונת הסופר/תemailcare

יש לכם תרופות הרגעה חזקות ללא מרשם ?


כל יום אצלינו ב emailcare פציינטים מתקשרים לבקש תרופות הרגעה חזקות ללא מרשם .

אנו חווים עליה חדה ומתמשכת בבבקשות הללו. הקורונה אף היא לא היטיבה בלשון המעטה עם הלחצים והפחדים וגרמה לעלייה בלחץ ,מתח ואפילו לכעסים לא פשוטים בקרב האנשים. לצערנו, גם המצבים הבטחוניים האחרונים מאיצים את הביקוש לתרופת הרגעה טבעית חזקה .


גם בעולם המגמה הזו מתחזקת ובהחלט חלה עלייה חדה ומרשימה בביקוש לתרופות הרגעה טבעיות .

אנו בemailcare עוקבים אחרי הנתונים ומשתדלים לעמוד בביקוש , הקורונה הביאה עימה גל גדול ועומס של ביקושים רבים -דווקא לתרופת הרגעה טבעית חזקה ולא כימית.

אנו נשאלים המון שאלות בנושא התוספים הטבעיים כגון :

איך אדע שזה ירגיע אותי?

בעלי מאוד מתוח האם התוספים שלכם יכולים לעזור לו? או אני רוצה משהו טבעי ולא כימי להורים מבוגרים.

הבת שלי לפני מבחנים לא מצליחה להירדם וכו וכו .

מה עושים ? מה חשוב לדעת לפני ? ממה נזהרים ואיך מתחילים? על כך במאמר שלפנינו.

לחץ ,אי שקט ועצבנות הפכה לנחלת הכלל לאחרונה ורק גוברת נוכח המצב העכשווי שלא תורם בכלל לחוסר הרוגע המורגש באויר.

כל אדם באשר הוא חייב נחת ורגיעה כלשהי כדי להתנהל בעולם הלא פשוט בכלל שאנו חיים בו.

להשתמש בכדור כימי זה סכנת נפשות .למה? כי ההתמכרות,הגדלת המינונים שאין שליטה עליה כצורך טיבעי להרגעה ,הסימום התעשייתי המעיק בכאבי ראש לא פשוטים, ההרגשה שאחרי נטילה ,תופעות הלוואי הקשות כולם מגבשים יחד או יוצרים יחד תשובה חד משמעית : לא! לכדור כימי !


האם תרופות הרגעה ללא מרשם הם הפתרון ?

אולי לרוב האנשים ייראה ברור שכדור הרגעה טבעי הוא הדבר הראשון שכל רופא בר דעת חייב לתת לפציינט לפני שהוא שולח אותו אל הסמים הכימיים התעשייתיים שנרשמים כמו סוכריות בעשור האחרון ללא פוצה פה ומצפצף. ומדוע? כי כולם מרויחים מזה פשוטו כמשמעו. כן, תתפלאו. גם הרופא הקטן בקופ"ח מרויח מכך והקופה עצמה תעודד אותו שהפציינטים יינסו כל כדור כימי חדש נוסף בתחום זה כאילו אתם שפני ניסיונות של התעשיה המיליארדרית בעולם כמעט.

תעשיית התרופות הכימיות המסממות את המוח והגוף וגורמות לתלות חדה לנצח למטופל בלי שהוא שם לב בכלל והכל אולי התחיל בגלל אותו רופא משפחה קטן? אולי. לפחות ככה אנו שומעים עדויות מפציינטים ששנים צורכים את הסמים הללו רק בגלל אותו רופא משפחה אהוב ומוכר.


ייתכן והמאמר יעלה מחשבה -איך אנו יודעים שזה מה שקורה בפועל ?

אנו נפגשים עם מטופלים כאלה ואחרים מסוגים שונים הסובלים מהבעיות האלה ברמה יומיומית.

גרף הפניות שעולה מידי יום שמלבה אותו המצב הביטחוני או הקורונה הקשה שעדיין לא פסחה לחלוטין משאר העולם מזרימים פניות חוזרות ונישנות.

תחליטו היכן אתם מעוניינים להיות? בצד המסומם הכימי התעשייתי , או בצד הטיבעי יותר של הטבע, שבו קיימות כל התרכובות הבריאות והטיבעיות שה' יצר לאדם כדי לטפל ולהרגיע את עצמו.

אנו בהחלט מאמינים שתרופת הרגעה טבעית כמו N.R.F תעשה את העבודה אפילו טוב יותר מכדור כימי ויש לנו ניסיון טוב עם לקוחות שחוזרים אלינו ונותנים פידבק בריא מאוד.





דר איימי כייר

bottom of page