top of page
  • תמונת הסופר/תemailcare

תרופה טבעית לחרדה

האם באמת יש תרופה טבעית לחרדה או שכדאי להאמין לחברות התרופות הכימיות ?


תרופה טבעית לחרדה


חיפוש אחר תרופת הרגעה טבעית חזקה בשנים האחרונות עלה באופן חד מאוד.

כדורי הרגעה טבעיים הינם בבחינת מצרך נדיר - לדעתנו נדיר מאוד ואף קשה להשגה, ואנו מתכוונים לפורמולה מוצלחת שעובדת.ניתן למצוא עדויות לא מעטות לחיפושים הרבים ברשת או בחנויות- החל מאנשים המבקשים מוצרים טבעיים וכלה במבקשים מזור כימי או אחר לחרדה ודיכאון.


מאוד קשה למצוא נוסחה טבעית שיכולה ממש להתחבר ע ם הטבע וליצור השפעה מרגיעה לנפש חרדה.

יחד עם זאת ,הרי ידוע לנו שהעולם ובמיוחד הטבע מסביבנו אמור -ואולי אף חייב, לספק פתרון ומזור לאדם הנמצא על פני האדמה.

רוב התורות ובמיוחד תורת עם ישראל בחלק הנסתר שבה דווקא, מיידעת שיש פתרון ומזור רפואי פרקסלנס בטבע עצמו ,לכל בעיה רפואית שהאדם מייצר בתוכו כל עוד הוא חי.

ההסבר הטיבעי לבעיות מסוג חרדה נשאר שנים מוסתר וחתום מעיני האדם .

האם זה נובע מחוסר יידע? או שאולי במתכוון כי זה מפרנס מישהו ?

השאלה היא לא פשוטה ומסתירה בתוכה המון בעיות ורבדים שלאדם רגיל מן השורה אין יכולת להתמודד או להבין לבדו- אלא אם כן הוא יבצע חקירה לא פשוטה בנושא שתביא לתוצאה המיוחלת עבורו.



תרופת הרגעה טבעית חזקה


אם נחפש את התשובה מהעולם הרפואי הקונבציונאלי - קרי, חברות התרופות ודומיהם ,

מאוד מהר נגלה שלא ביידם התשובה ולא בכדי.

אם היתה להם תשובה הם לא היו מחפשים למצוא שוב ושוב פתרונות כימיים מסוכנים חדשות לבקרים,

המהוים סוג של פלסטר רופף, שלרוב מזיק יותר מאשר מועיל ברבות הזמן .הרי לא ייתכן שאדם הסובל מבעיה רפואית כלשהי ,יסתובב כל חייו עם פלסטר ולא יירפא את הבעיה ממנה הוא סובל .זה נכון, אבל המציאות מלמדת שהרפואה המערבית המתקדמת דווקא כן חושבת שהפתרון נמצא בסימפטום ולא בבעיה עצמה.למה? ככה.

אם כן ,

השאלה או יותר נכון הפוקוס האמיתי שעל האדם בשלב ההתחלתי לחפש הוא האם יש תרופה טבעית לחרדה - כזו שמגיעה ממש מהטבע מסוגלת לתת מזור אחר לבעיה מסוג חרדה ואף חרדה קשה ?


מאחר ואסור לתת התוויה רפואית כלשהי - המידע במאמר זה מהווה המלצה בלבד.

ההמלצה שלנו היא לא לוותר ! קרי, המציאות והטבע מוכיח שיש בתוכו את כל האפשרויות לתת מזור לכל בעיה רפואית באשר היא כך שאין ספק אפילו קל לגבי נפש חרדה שהטבע חייב לספק לה פתרון לכל בעיה שבה. הבעיה שאין מספיק מחקרים בנושא שכן , קשה להרויח ממכירת הטבע לאדם אבל אפשר מאוד להרויח מכדורים כימיים ולגלגל מילארדי דולרים בשנה אף מכך.


אנו בהחלט מאמינים וממליצים לקהל לקוחותינו קצת ללמוד על מערכת הגוף והמוח ומה ההשפעות המזיקות שיש למזון על המוח ומה ההשפעות שיש למזון על הנפש ומכאן ללמוד מה בהחלט יכול להקל ולעזור או אף לשחרר נפש או יותר נכון מוח חרד או מדוכא ולהפוך להיות חופשי ככל האדם !

אם אתם מאמינים שהטבע יוצר את את כולנו שווים (והוא כן לפחות לפי הרפואה האורתומלקולרית) , לא צריך להיות גאון גדול שתה צמחים פשוט למשל יכול לתת את אותו אפקט הרגעה כמו תוסף תזונה טוב ולעיתים הרבה טוב יותר וללא תופעות לוואי כמו כדור כימי מסוכן לגוף שלא מתחברת עם שום יסוד טבעי בגוף.

רופאים וכולנו כבר יודעים ומבינים שתזונה לקוייה גורמת למחלות של יתר לחץ דם,מחלות לב עורקים, שבץ וסרטן .

אנו ב emailcare יודעים שבאותה נגזרת בדיוק - תזונה לקוייה גורמת לבעיות מוחיות שגורמות לבעיות נפש לא פשוטות שכן העיכול קשור למוח עם תאי עצב וכל מזון שנכנס לגוף משפיע על המוח ויכול לגרום לבעיות מוחיות לא פשוטות כדוגמת גלוטן למשל..

כמו שסוכר גורם לנו להרגיש טוב מידי - בדיוק על אותו משקל.

הכל מוביל לנקודה מאוד פשוטה וברורה -מי שלא יוותר ויחפש היטב ימצא פורמולה טיבעית כמו NRF המהווה - תרופת הרגעה טבעית חזקה .

* דר איימי כייר

bottom of page